ACUTE ANEMIA

Masalah Kesihatan      : Acute Anemia
Penyelesaian                : Susu Kambing HiGoat & SpyHRu Cafe


Harimah Bt Mat Lazim
Sungai Petani, Kedah

Saya telah mengalami masalah penyakit ini bermula masa mengandung anak sulung saya 20 tahun yang lalu. Semenjak itu keadaan saya sentiasa pucat, kurang tenaga, kadang-kadang perlu mendapatkan bantuan orang untuk bergerak dan banyak masa berbaring sahaja. Sejak akhir-akhir ini keadaan makin teruk sehingga memerlukan bantuan tambahan darah hospital selang 3 @ 4 bulan sekali.

Setelah 1 minggu mencuba HiGoat (minum pagi) & SpyHRu Cafe (minum petang) – kesannya, perubahan kesihatan bertambah baik, lebih bertenaga, aktif dan dapat membuat kerja-kerja rumah.

Setelah kini (bulan ke-3) keadaan saya bertamah sihat, lebih ceria, berselera makan, boleh bergerak di luar rumah dan tengok-tengok kampong. Jika keadaan berterusan begini, rasa-rasanya saya tidak memerlukan bantuan tambahan darah dari hospital lagi.

Bersyukur kepada Allah swt dan berbanyak terima kasih kepada Pn. Norhasniyati kerana memperkenalkan kedua-dua produk hebat keluaran HR Marketing ini. 

No comments:

Post a Comment