KENCING MANIS (LUKA TELAPAK KAKI)

Masalah Kesihatan      : Kencing Manis (Luka Telapak Kaki)
Penyelesaian                : Susu Kambing HiGoat


Aisyah Bt Osman
Alor Star, Kedah

Pada mulanya tapak kaki hanya melecet dan mengelembung dan tidak menduga ianya makin melarat dan membengkak sehingga mengganggu pergerakan saya. Keadaan ini berlarutan selama 1 tahun dan tidak juga pulih walaupun setelah membuat pembedahan membuang nanah dilakukan.

Walaupun terasa lengoh-lengoh badan dan sengal-sengal tulang terutama di bahagian kaki dan betis, saya teruskan meminum HiGoat 1 kali sehari sebelum sarapan pagi. Selain itu saya juga menabur serbuk HiGoat di bahagian luka itu setiap kali selepas proses mencucinya. Kesannya begitu ketara sekali – keadaan luka pulih segera, air bisa kekeringan dan kelihatan isi baru mulai tumbuh dan bercantum. Masalah kencing  manis  saya juga didapati berkesan dimana kandungan gula dalam darah sentiasa dalam kawalan.

Alhamdulillah, bersyukur saya kepada tuhan dan terima kasih banyak-banyak terutamanya kepada En. Saleem kerana memperkenalkan produk HiGoat ini.

No comments:

Post a Comment