SAKIT JANTUNG, KENCING MANIS & DARAH TINGGI

Masalah Kesihatan      : Sakit Jantung, Kencing Manis & Darah Tinggi
Penyelesaian                : Susu Kambing HiGoat


Mohamed Saleem Bin Kader Mydin
Alor Star, Kedah

Saya mengalami 3 penyakit iaitu masalah jantung, darah tinggi dan kencing manis. 2 tahun lepas saya terpaksa dibedah (pembedahan pintasan jantung) – syukur kepada Allah swt kerana berjaya. Walaupun pulih tetapi keadaan kesihatan tidak stabil, sering mengalami sakit kepala terutama di bahagian belakang kepala, sentiasa letih, tidak bertenaga, tidur tidak selesa, sering dahaga dan kerap sakit di pinggang dan lutut. Dalam tempoh itu saya hanya dengar nasihat doktor & mendapatkan rawatan di hospital sahaja kerana takut mencuba rawatan alternatif @ makan produk kesihatan yang direkomenkan orang.

Setelah diperkenalkan dengan HiGoat, tiada keraguan untuk mencubanya, ianya sekadar minuman susu kambing sahaja, saya minum 2 kali sehari. Kesannya tidak sangka kesihatan saya makin stabil, gejala-gejala yang sering dialami beransur pulih dan bukan sahaja bertenaga tetapi tenaga batin pun berkeupayaan.

Selepas membuat pemeriksaan berkala (selepas 2 bulan minum Higoat) ada ubat telah dihentikan & ada yang dikurangkan pengambilannya oleh doktor (contoh: ubat kencing manis dari 4 biji kepada 1 biji; ubat darah tinggi dari 1 biji kepada ½ biji sahaja).

No comments:

Post a Comment